torsdag 25 augusti 2011

På lördag är det dags och

alldeles för tidigt enl. min mening...01.50 verkar det som om TV-sändningen börjar....
Jag tänker inte vara uppe då eftersom jag ska på kräftskiva på kvällen.
Men redan nu : Mina projekt är : 2 st vändbara mössor (som på bloggbilden) i gult och blått. 2 barnbarn har "beställt" sådana och som snäll mormor så ställer man ju upp.
Startskottet (för vår del) går kl. 00.00 den 27 augusti.
Och mållinjen nås 11 september kl. 23.59.......
En hel dag extra således att fixa det sista och lägga in bild på det färdiga resultatet.
Skönt för mig som inte reser från Helsingfors förrän på söndagen!
Jag sponsrar med 2 priser. Någon mer?

Glöm nu inte att tala om viket projekt ni ska jobba med och gärna visa bild under resans gång och framförallt på det färdiga resultatet.
Lycka till!

Inga kommentarer: